سیاست دولت حمایت از بخش خصوصی و افزایش سرمایه‌گذاری داخلی است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد: سیاست دولت حمایت از بخش خصوصی و افزایش سرمایه‌گذاری در کشور است.

به گزارش صدای بورس،علیرضا شهبازی درباره حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و ایجاد مشوق‌هایی برای آنها، گفت: دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای رونق اقتصادی و افزایش تولید در کشور دارد و در این راستا سیاست دولت حمایت از بخش خصوصی و افزایش سرمایه‌گذاری در کشور است.

شهبازی با بیان این که بحث سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی در رشد و توسعه اقتصادی کشور اهمیت بسزایی دارد، افزود: بر اساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی برای رشد و توسعه اقتصادی و اجرای عدالت اجتماعی ضرورت دارد که بخش خصوصی فعال‌تر شود و علاوه بر اصل ۴۴، در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی هم به تقویت نقش مردم در اقتصاد و به خصوص اقتصاد دانش بنیان توجه ویژه شده است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: کمیسیون تلفیق بر حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی تاکید بسیار دارد و درصدد است با تکمیل زیرساخت‌های لازم و رفع موانع، بستر ورود سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی فراهم و با ارائه مشوق‌های لازم، انگیزه سرمایه‌گذاری را در کشور افزایش دهد.

به گفته شهبازی، حرکت از خام‌فروشی و نیمه خام‌فروشی و تبدیل آن به صادرات محصولات از اولویت‌های اصلی دولت است.

منبع: سنا

کد خبر 489755

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دو مالیات جدید در راه است

    دو مالیات جدید در راه است

    رییس سازمان امور مالیاتی از برقراری دو مالیات جدید در آینده خبر داد و تاکید نمود: یکی از مهمترین سیاست‌های ما این است که فضای فعالیت غیرمولد را پرهزینه کنیم و در کنار این کار هزینه‌عای مالیاتی کارهای شفاف و مولد را کاهش دهیم.

  • رفع ناترازی بنزین با خودروهای بنزینی با کیفیت

    رفع ناترازی بنزین با خودروهای بنزینی با کیفیت

    عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به بیان توضیحاتی درباره دلایل بروز ناترازی بنزین در کشور پرداخت و استفاده از خودروهای با کیفیت را یکی از راه کارهای حل معضل ناترازی بنزین معرفی کرد.

  • مصوبات شورای گفت‌وگو ابلاغ شد

    مصوبات شورای گفت‌وگو ابلاغ شد

    مصوبات یکصد و هجدهمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ابلاغ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =